Sponsorfest

Kære Sponsorer

Vi i bestyrelsen vil gerne takke alle sponsorer og medlemmer i foreningen for en rigtig hyggelig sponserfest den 5. marts 2016. Det er bestemt ikke sidste gang vi vil afholde sådan et arrangement. Måske hvert andet eller hvert tredie år.

Aftenen startede med en velkomstdrink med snaks, hvorefter vi satte os til bordet. Vi var ca. 50 mennesker til spisning samt Goose Town Jazzbands 6 orkestermedlemmer. Vi fik dejligt smørrebrød fra slagteren i Stensved. Rigtig veltillavet smørrebrød. Vi fik gode vine som vores vores revisor Kim Christensen havde skaffet, samt øl og vand fra kantinen. Under hele middagen spillede orkestret dejlig gammeldags jazz musik, hvilket gjorde at stemningen blev helt i top mellem alle gæsterne. Efter spisningen blev vi underholdt af Jens Andersen (“Polle fra Snave”) i næsten 45 minuter. Der var meget latter og gode indslag fra ham. En rigtig Nyråd dreng med slag i. Meget festligt. Bagefter var der kaffe og kringle til alle med fin gammel portvin til. Snakken gik lystigt og Mogens Larsen fra Bog og Ide rejste sig og takkede på sponsorernes vegne for et rigtigt godt arrangement.

Vi håber at der blev knyttet mange gode kontakter imellem gæsterne og sponsorerne. De sidste gæster holdt ud til ca. kl. 24.00

På gensyn næste gang.

Mange venlige hilsner