Sponsortavlen i kantinen. Revideres årligt.

Nyråd IF. skal styrke samarbejdet med klubbens nuværende sponsorer, finde nye sponsorer, tage sig af nye sponsorater, gaver, reklamer og PR.

Sponsoraterne er lige fra skilte i Idrætshallen, bandereklame på stadion samt sponsor for eget klubhold.
Ingen sponsorater er for små. Vi skræddersyr sponsorpakker ud fra den enkelte virksomhed.

Der er en konstant øget fokus på, hvordan vi udvikler os og rammer de mål, der gør os til en af Sydsjællands bedste sportsklubber.

Fordele for erhvervsdrivende:

Har du tænkt over hvor meget din virksomhed / forretning kan blive støttet af et sponsorat i Nyråd IF.
Din forretning lever i og af et lokalsamfund og jo mere synlighed virksomheden kan få i området, jo mere vil omsætningen blive styrket.

Hvis du har spørgsmål og vil høre mere om mulighederne omkring sponsorater, eller interesseret i, at blive partner & sponsor i Nyråd Idrætsforening, er du velkommen til at tage kontakt til os.

Nødvendigt for klubben:

Uden sponsorater fra vores erhvervsdrivende, vil det være noget mere besværligt at drive en sportsklub. Nyråd If. håber derfor, at rigtig mange vil gøre deres indkøb, få tilbud m.m. hos Nyråd IF. sponsorer.
De støtter os – vi må støtte dem.

Nyråd IF., takker alle sponsorer for den opbakning og støtte I yder os og vi siger 1000 tak for jeres støtte!
TAK

Med Venlig hilsen
Nyråd Idrætsforening af 1927

Eksponeringer følgende steder:

• Hjemmeside
  • Kantine
  • Stadion

Skiltestørrelser:

• Skilt A. Idrætshal 4400 x 1000 mm
  • Skilt B. Idrætshal 1500 x 1000 mm
  • Skilt C. Stadion    3000 x   750 mm

Sponsorfesten på Holberggaard 2019:

Vi havde inviteret alle vores sponsorer til en hyggeaften på Holberggaard fredag den 4. oktober kl. 19.00. Der blev serveret en lækker tapastallerken, med diverse hvidvine og rødvine, og bagefter kaffe med portvin og hjemmelavede chokoladestykker. Annie fra AHP-VIN i Nyråd leverede vinene til middagen. Annie er et omvandrende leksikon når det handler om vin, så vi fik mange spændende historiske informationer om vinproduktion og selvfølgelig også om de vine vi drak. Efter middagen trak vi ind i de tilstødende lokaler hvor der var øl og vand til de der stadig var lidt tørstige. Snakken gik livligt og vi fik meget ros for arrangementet. Stor tak til Holberggård, kokken Brian og de søde kvindelige tjenere. En meget hyggelig aften.

Se flere billeder fra aftenen her.

Billeder fra sponsorfesten 2016: